Projektbeskrivning

ATG

ATG har erbjudit spel på hästar till svenska folket sedan 1974 och har historiskt varit det enda spelbolaget som har tillstånd att bedriva spel på hästar i Sverige men från 1/1 2019 ändras spelmarknaden och konkurrensen ökade.  I och med detta såg ATG att man behöver förstärka erbjudandet till ATG-ombuden med snabb och kontinuerlig kampanjskyltning som kompletteras av demo/event i butik med fokus på information och merförsäljning av utvalda ATG produkter.

SRB Butikservice har hanterat POS material på ca 1000 ATG-ombud per kampanj över hela Sverige under en begränsad period för att aktivera kommunikation mot konsument.

Utöver återkommande kampanjer har även SRB Butiksservice installerat ny butiksinredning hos alla Sveriges 2000 ATG-ombud vid lanseringen av ATG Sport som innebar designskifte. Noggrann planering, logistikhantering, struktur och tydlig uppföljning har varit avgörande för att säkerställa enhetlig leverans.

SRB Butiksservice